Terug

ONTEVREDEN OF KLACHTEN

Skikot zet zich tot het uiterste in om van jouw vakantie een succes te maken. Helaas echter komt het in sommige gevallen voor dat er ondanks onze inzet problemen zijn.

Wijze van melden
Wanneer je ontevreden bent of klachten heeft over de reis of de door jouw geboekte accommodatie, dan dien je deze ter plaatse onmiddellijk kenbaar te maken aan onze monitoren of aan de accommodatieverschaffer. Op het moment zelf kan er vaak wat aan worden gedaan, terwijl het achteraf niet meer mogelijk is de problemen nog op te lossen. Indien jouw probleem niet naar wens wordt opgelost of je er met de accommodatieverschaffer niet uit komt, stuur dan een mail naar customersupport@skikot.be. Alleen dan is het voor ons mogelijk om een probleem goed te verhelpen. Deze handelwijze is absoluut noodzakelijk. Klachten die op de bestemming niet zijn aangemeld, kunnen na afloop in België niet in behandeling worden genomen. Voor het in behandeling kunnen nemen van klachten dien je op de bestemming een klachtenformulier in te vullen en door de monitor te laten ondertekenen. Klachten kunnen binnen één maand na thuiskomst schriftelijk ingediend worden.

...naar boven
Om skikot.be goed te laten functioneren gebruiken wij cookies. Bekijk voor meer informatie ons cookiebeleid. Als je onze site gebruikt, gaan wij ervan uit dat je akkoord bent met het plaatsen van cookies. Wijzig cookie instellingen